Oglas, ki je dvignil prah pri sosedih: Naučite se malce angleščine kot Melania!
Oglas, ki ga je naročil Ameriški Institut, je ustvarila Ivis Burić, talentirana 26-letna strokovnjakinja za marketing in odnose z javnostjo. Burićeva je naredila pravi “boom” v svetovnih medijih, ki je domišljen primer, kako lahko z malo humorja odlično pritegneš pozornost.
Glavni lik reklamnega oglasa je ameriška prva dama Melania Trump, poleg katere je napis “Just imagine how far you can go with a little bit of english” (Pomislite, kaj vse lahko dosežete z malce angleščine). Tako je Burićeva vzela Melanio kot primer osebe, ki se je naučila nekaj angleščine (oziroma malo več, odvisno s kom o tem govorite, z njenimi kritiki ali oboževalci) in se povzpela na eno najvidnejših svetovnih pozicij.
Cilj reklamnega oglasa je spodbuditi ljudi za učenje angleškega jezika v privatni jezikovni šoli v Zagrebu. S samo petimi reklamnimi oglasi in enim močnim stavkom je pritegnila veliko pozornost. Oglas naj bi bil usmerjen na vse bolj številčno hrvaško emigracijo, ki išče priložnost za uspeh in zaslužek v tujini, v državah kot so Kanada, Irska in Avstralija. Podobo Melanie pred ameriško zastavo je narisal ilustrator Ivan Turčin.
“Sporočilo se nedvomno nanaša na osebo, ki je z malo znanja tujega jezika, prišla do pozicije ene najmočnejših oseb na svetu,” je dejala Burićeva za Večernji list in poudarila, da samo sporočilo ni niti malce žaljivo.
Glede na to, da je najbolj znana Slovenka na svetu, v svoji državi najela odvetniško družbo Nataše Pirc Musar, ki bdi nad njenim ugledom, je vprašanje, ali bo Melania reklamo dojela kot afirmativno. Ne glede na to, pa o uspešnosti reklame pričajo zapisi o Hrvaški v številnih svetovnih medijih – od Washington Posta, Telegrapha, Politica, Newsweeka…