Google namenil 25 milijonov dolarjev za boj proti lažnim novicam
GOOGLE bo prispeval 25 milijonov dolarjev novoustanovljenemu Evropskemu medijsko-informativnemu skladu za boj proti lažnim novicam.
Google je to sporočil v sredo v okviru kritik, da tehnološki velikani ne delajo dovolj, da bi razkrili napačne informacije na internetu.
Pandemija koronavirusa in ameriške volitve lani so povzročile velik porast napačnih informacij, nekateri pa kritizirajo družbena omrežja, ker niso bolj proaktivni pri reševanju problema. Regulatorji so napovedali, da bi lahko uvedli stroge omejitve.
“Bolj pomembno kot kdaj koli prej je, da imajo ljudje dostop do natančnih informacij”
Cilj Evropskega sklada za medije in informacije, ki sta ga prejšnji teden ustanovili Fundacija Calouste Gulbenkian in Evropski univerzitetni inštitut, je združiti znanstvenike, strokovnjake za preverjanje informacij, neprofitne organizacije in druge organe, ki delujejo v javnem interesu, za pomoč v boju proti lažnim novicam.
“Izkušnje z negotovostjo in izzivi preteklega leta so se izkazale za pomembnejše kot kdaj koli prej, da imajo ljudje dostop do natančnih informacij in lahko ločijo dejstva od fikcije,” je v objavi v blogu dejal Googlov tiskovni predstavnik Matt Brittin.
Sklad bo deloval pet let. Evropski observatorij za digitalne medije, projekt Evropske komisije, ustanovljen lani, ki vključuje strokovnjake za preverjanje informacij in univerzitetne raziskovalce, bo ocenjeval in izbiral projekte.